ماهور موزیک

بروزترین رسانه ی دانلود آهنگ

ماهور موزیک

بروزترین رسانه ی دانلود آهنگ

دانلود آهنگ اینا مجید رضوی

دانلود آهنگ جدید اینا از مجید رضوی با لینک مستقیم و متن ترانه
Download New Music by Majid Razavi called Ina with Direct Download Links & Lyrics
اینا تورو اذیت میکنن
نیومده خستت میکنن
همه جوره من پشت توام
بیا قایم بشو پشت خودم

امیدواریم از شنیدن آهنگ اینا مجید رضوی در ماهور موزیک لذت ببرید. صمیمانه مشتاق میزبانی‌تان در بروزترین رسانه‌ی دانلود آهنگ هستیم.

 گفتم ساز رفتنو کوکش نکن
اون موهای نازتو توو کِش نکن
انقده تو چشم نرو
اون چشای خوشگلو از من دورش نکن
آدم بدای دورتو که دور نکردی
چقد بهت گفتم محل نده تو گوش نکردی
اینا پُشتِ تو پیشِ من بد میگفتن
حالا فهمیدی چرا من باهاشون هِی در میوفتم

اینا تورو اذیت میکنن
نیومده خستت میکنن
همه جوره من پشت توام
بیا قایم بشو پشت خودم

قربون خنده های نازت
نبینم بخوای گریه کنی
من دارم نیازت
عزیزم میری بیرون من دلشوره میگیرم
آخه من کلی چشمِ بد دورت میبینم

اینا تورو اذیت میکنن
نیومده خستت میکنن
همه جوره من پشت توام
بیا قایم بشو پشت خودم 

دانلود آهنگ اینا با کیفیت 320

 دانلود آهنگ اینا با کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد